Betallösning för e-handel och fysisk butik

Med Svea Checkout kan du ta betalt både online och offline, och dina kunder kan välja det betaltsätt de föredrar. Naturligtvis kommer vi ihåg det senaste betalsättet och föreslår det nästa gång kunden vill handla. Med lång erfarenhet av B2B försäljning så passar checkouten även B2B-kunder där vi även erbjuder leasing som ett betalsätt och kreditbedömning i toppklass.

Fördelar med Svea Checkout

• Inkluderade betalsätt – Faktura, Delbetala, Konto, Direktbank och Kort

• Stöd för både B2C och B2B för maximal konvertering 

• Olika faktura och leveransadresser verifieras med Mobilt Bank-id

• Utbetalning sker dagen efter leverans

• Som E-handlare får du en personlig handläggare hos Svea Ekonomi

• Koppling mot affärssystem

Öka relationen med din kund

För att öka relationen med din kund kan du även branda fakturan med din logga.

Betallösning för dig med fysisk butik

Med Svea Instore kan du erbjuda dina kunder samma smarta betalalternativ i din butik som på nätet. Kunden anger sitt mobilnummer i kassan och via vår integration mot kassasystemet slussas kunden till vår checkout och kan där välja det betalsätt som passar. Genom att låta kunden välja hur de vill betala blir vägen till köpbeslut enklare och upplevelsen bättre. Både fler och mer nöjda kunder med andra ord.